آیین اختتامیه اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده با حمایت نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت کشور و سازمان های مجمع متخصصان ایران، بنیاد چهره های ماندگار، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و … جهت تجلیل از شرکت ها و مجموعه های برگزیده در امر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان در مورخ 30 بهمن 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما (تهران) برگزار گردید. 

موسسه آموزشی پویندگان راه ملل (زبان آن) براساس ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان این اجلاس به عنوان برترین موسسه آموزشی کشور در امر تامین رضایتمندی مشتریان معرفی و با اهدای تندیس این اجلاس به جناب آقای مهندس علی منتظری (مدیرعامل موسسه آموزشی پویندگان راه ملل و بنیانگذار زبان آن) مورد تجلیل قرار گرفت.